Doneren

Uw steun is hard nodig! Onze parochie is afhankelijk van giften. Zonder deze giften kunnen er geen vieringen plaatsvinden, zijn er geen pastores en kunnen gebouwen niet onderhouden worden. Met uw gift worden allerhande vaste en variabele kosten betaald. Ook de koffie en thee na de mis, de verwarming van de kerk, de kopieermachine in de drukkerij, de bloemen in de kerk en ja zelfs het salaris van de pastoor. We hebben een prachtige parochie en die willen we graag ook voor onze kinderen nalaten. Helpt u ons dit voort te zetten?

Ja, ik steun mijn parochie!

Betalen via QR-code

U kunt ook een bedrag doneren via de QR code. Met uw mobiele telefoon kunt u met uw camera de onderstaande QR code scannen. Dan komt u via de browser in een beveiligde omgeving terecht waar u zelf het bedrag kunt kiezen en een omschrijving toevoegen.

Veilig en snel

Een online donatie is snel en veilig en ieder bedrag wordt zeer gewaardeerd. U kunt ook een bedrag overmaken voor een opgegeven intentie, uw kerkbijdrage of collecte voor een specifieke viering. U kunt datails van uw betaling in het informatieveld vermelden.

Misintentie digitaal doorgeven

Bij opgave van een intentie graag in het informatieveld doorgeven: kort de intentie en bij welke viering (datum en tijd) de intentie afgelezen dient te worden. Geeft u de intentie svp ruim op tijd door. De bijdrage voor een enkele intentie is EUR 12,50.

Als u bovenstaand formulier invult en de doneerknop aanklikt dan wordt u automatisch naar een beveiligde omgeving op internet gebracht en kunt u via Ideal naar uw eigen bankomgeving om de betaling te voltooien.

Alvast hartelijk dank!

Pastoraal Team en Parochiebestuur