Automatische incasso

U kunt uw kerkbijdrage laten incasseren door een doorlopende incassomachtiging aan de parochie af te geven. Dan wordt uw kerkbijdrage automatisch van uw rekening afgeschreven en hoeft u zelf geen opdrachten aan de bank te verstrekken. Dat is wel zo makkelijk, maar ook goedkoper voor de parochie!

U kunt uw bijdrage per jaar of in termijnen laten incasseren: per maand, per kwartaal of per halfjaar. Incasso's worden altijd in de eerste of tweede week van een maand geïncasseerd. Kwartaalmachtigingen worden in februari, mei, augustus en november ingepland en halfjaarmachtigingen in maart en september. Jaarlijkse en maandelijkse incasso's worden geïnd in de maand nadat de incasso is verwerkt. U krijgt van uw (wijziging van uw) incassomachtiging altijd een bevestiging per brief.

Wilt u een automatische incasso afgeven of een wijziging doorgeven? Neemt u dan contact op met de administratie van het parochiebureau