Zomerkamp Nicolaasparochie

events Za 09 Jul 2022 | 09:00 – Za 16 Jul 2022 | 16:00 Locatie: Het Woldhuis, Apeldoorn

Beste ouders/verzorgers,

Van zaterdag 9 juli t/m zaterdag 16 juli 2022 gaat Het Zomerkamp van de Nicolaasparochie op zomerkamp! Onze bestemming is Het Woldhuis in Apeldoorn en uw kind kan met ons mee!

Wie zijn wij?

Het Zomerkamp Nicolaasparochie is in 1997 opgericht en sinds die tijd gaan we met 50 kinderen en 12 enthousiaste vrijwilligers de eerste week van de zomervakantie, met veel plezier, op zomerkamp. Onze organisatie is een zelfstandige vrijwilligersorganisatie verbonden aan de Nicolaasparochie te Zoetermeer. Wij gaan elk jaar naar een andere locatie en bedenken ook elk jaar een ander spelprogramma dat gebaseerd is op een thema (bijv. Robin Hood, Circus, Olympische Spelen etc.). Wij reizen per bus naar een gezellige kampeerboerderij, die van alle gemakken is voorzien. Voor een indruk van de kampeerboerderij, waar wij dit jaar naar toe gaan, zie www. ivn.nl.

Voor wie?

De leeftijd van de deelnemers is 7 t/m 15 jaar. De groep is opgedeeld in een A-kamp, de kinderen, in de leeftijd, van 7 t/m 11 jaar (groep 3 t/m 7) en een B-kamp, de kinderen, in de leeftijd, van 12 (groep 8) t/m 15 jaar. De kinderen van het A-kamp hebben een ander spelprogramma dan de kinderen van het B-kamp, maar er zijn ook momenten dat we gezamenlijk een spel spelen. Beide kampen worden in kleinere vaste groepjes ingedeeld en elk groepje heeft voor de hele week een vaste groepsleider.

Wat gaan wij doen tijdens de kampweek?

Wij spelen leuke, sportieve en spannende spellen in het bos en op het veld bij de kampeerboerderij, gaan lekker zwemmen, er wordt geknutseld, we bouwen een gezellig kampvuur en natuurlijk een knalfeest op de bonte avond. De kookstaf zorgt iedere dag voor een heerlijke maaltijd.
Vanwege onze katholieke achtergrond schenken we ook aandacht aan het geloof tijdens ons kamp, o.a. in een zelfgemaakte kampviering op zondag.

Corona

Voor hoe wij omgaan met eventuele coronamaatregelen in de periode dat wij op kamp gaan, verwijzen wij naar onze website.

Inschrijving

Wij vinden het super leuk als uw kind(eren) met ons meegaat. Op onze website hetzomerkamp.nl vind u uitgebreide informatie over het zomerkamp met o.a. het inschrijfformulier en onder het kopje ‘leidingteam’ stellen we ons graag aan u voor, zodat u een idee krijgt van wie wij zijn. Bovendien organiseren wij een paar weken voor vertrek een kampspreekuur waarin u en uw kind(eren) kennis kunnen maken met het leidingteam.

De kampprijs bedraagt € 139,50 per deelnemer.
Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met info@hetzomerkamp.nl.

Heel graag tot ziens!
Het Leidingteam.